Představujeme českou porotu Eurovize

 

 

Miloš Skalka (předseda poroty)

Patří k hrstce průkopníků diskoték u nás. Svou první diskotéku odehrál zjara roku 1969. Souběžně působil i jako autor a moderátor oblíbených hudebních pořadů někdejšího Československého, posléze Českého rozhlasu (mj. Junior 30, Rytmus, 3x 60 a to stereo, Noční proud, Starý desky ‘sou hezký, CéDé Tipy, Formule Pop), v televizi moderoval záznamy a přímé přenosy zahraničních hudebních festivalů a akcí (mj. Sanremo, Pink Floyd v Benátkách, Wembley, Rockpalast). V současné době působí kromě diskotékových produkcí po celé republice především v Českém rozhlase – na stanici Český rozhlas Dvojka moderuje své autorské hudební pořady Noční proud, Starý desky ´sou hezký a 12 ve 12. Dále se také věnuje publicistické a kritické činnosti v hudební oblasti, často publikuje rozhovory s velkými světovými hvězdami (Ray Charles, Johnny Cash, Paul McCartney,  Bryan Adams, Carlos Santana), píše písňové texty (mj. pro Karla Gotta,  Romana Vojtka či Karla Bláhu), produkuje řadová alba i nejrůznější CD kompilace.

 

Markéta Nešlehová

Absolventka magisterského studia fakulty žurnalistiky Univerzity Karlovy. Z novinářské a publicistické práce (mj. Týden, Lidové noviny, MF DNES, Hospodářské noviny) sběhla k režii.  Spoluzakladatelka humanitární neziskové ogranizace We Can, z.s. Dokumentární práce kombinuje s režií přímých přenosů, hudebních pořadů, koncertů , DVD  a videoklipů. Pod jejími rukami vznikali projekty jako například Tečka páteční noci, ČT live, Moje Colours, Noc s Andělem, Poprask. Režírovala DVD kapel Divokej Bill, Traband, Katapult, Aneta Langerová, Radim Hladík a Blue Effect. Pod jejím režijním vedením vznikaly i videoklipy kapel Wohnout, Temperamento, Škwor, Prohrála v kartách, Post-It, Lenky Filipové a Hany Zagorové.

 

Marcela Kočandrlová

Na pozici „Artist & Local Repertoire Product Manager“ ve společnosti  Warner Music Czech Republic spolupracuje s mnoha českými i zahraničními umělci. Kromě toho publikuje v denících, společenských a hudebních časopisech a časopisech pro mládež v Čechách i na Slovensku (Harper´s Bazaar, Glanc, Xantypa, Cosmopolitan, Květy, Vlasta, Týdeník televize, Melodie, Populár, Kamarát, Dívka, Bravo, Filips, Popcorn, Teletip ad.). Podílela se na dramaturgii několika dílů hudebního cyklu To byl náš hit a medailonů z cyklu Legendy televizní zábavy a Tajemství (Otevřená náruč Petra Muka, Pravdivý příběh Ivety B., Karel Gott: Všem dívkám co jsem měl kdy rád, Fenomén Bílá ad.).

 

Pavel Anděl

Dramaturg, producent a moderátor. Ve spolupráci s Českou televizí se podílel na pořadech jako Musicblok, Queer, ENTENTÝKY, Noc s Andělem, Velká noční hudba, Musicblok a další. Od roku 2006 moderuje týdenní hitparádu Andělská dvacítka na rádiu Rock Zone 105,9 a Slušnej kanál TV. V roce 1998 se podílel na realizaci ankety Český klip desetiletí v rámci které mimo jiné vznikla unikátní databáze českých videoklipů z let 1990-2000. Podílí se na realizaci vyhledávací soutěže Coca-Cola Pop Star, Jim Beam Music, Jack Daniels Music, RGM Live Space a Prazdroj talentů.  Je také hudebním dramaturgem festivalu Pilsner Fest.

 

Petr Král

V roce 1991 začal pracovat v tehdy nově vzniklém Rádiu Bonton. Prošel několika soukromými rozhlasovými stanicemi (Radio City, Evorpa 2, Rádio Alfa nebo Rádio Blaník), nejdřív jako moderátor, později jako hudební dramaturg, programový ředitel a také generální ředitel rozhlasového domu City Multimedia. Zkušenosti sbíral od zakladatelů soukromého rozhlasového sektoru v ČR, ale i v zahraničí od konzultantů z RTL či londýnského Absolute Radio. Sedmým rokem pracuje v Českém rozhlase, kde začínal  nejdřív jako moderátor. Už 5 let je však hudební dramaturgem této stanice. Zároveň dramaturgicky připravuje některé koncerty, které Český rozhlas realizuje pro své posluchače. Například tradiční charitativní koncert Světlo pro Světlušku či vzpomínkový koncert Karel Kryl 70.

zdroj Česká televize

DALŠÍ NOVINKY

Jano Winkler

Pohľad späť o desať rokov – ESC 2010

Akoby to bolo včera čo slovenský ale aj český rozhlasový éter zaplavila pieseň Horehronie v podaní Kristíny. Teraz si od jej účasti na ESC 2010 v Oslo pripomíname už desiate výročie. Vystúpeniu v Oslo predchádzalo víťazstvo v domácom kole Eurovision Song Contest Slovakia 2010. Z množstva prihlásených piesní bolo postupne do šesť štvrťfinále vybratých 60

Jak dopadla ruská písnička?

Poslední písničkou byl song od Little Big z Ruska. Tereza Holubová Tak tohle byl skvělej úlet! Dlouho jsem se takhle u písně nepobavila. Rusko poslalo do soutěže skupinu Little big, u které člověk neví, jestli to interpreti myslí vážně, nebo si dělají jen legraci. Každopádně videoklip i písnička byli opravdu

Porota hodnotí San Marino

Porota ohodnotila San Marino . Vítek Havliš Ze začátku to znělo tak slibně a pak se z toho vyklube podivná, melodicky nečitelná slátanina, ze který si pamatuju jen smyčce, trumpety a, že to je celý FREAKY. A zase jedna z těch písniček, u který máte po třech minutách pocit, že jste u

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn